NISSAN GTR STAGE 657Hp 852Nm, variable boost 1,450Bar

Úprava motora NISSAN GTR STAGE 1

STAGE 1

Úprava stage 1 znamená v podstate čo najmenší možný zásah do sústavy motora, kde sa využíva najväčší potenciál seriových dielov (pôvodné piesty, ojnice, vačky, turba, atď)… S čo najmenším rizikom poškodenia a čo najlepším výsledkom. Sériové turba pri stage 1 v maximálnom výkone pri najsilnejšej mape street race idú v podstate na maximálny výkon. V úprave Stage1 Vám poskytneme 3-4mapy, ktoré si viete prepínať aj počas jazdy, či už cez menu na volante, pomocou tlačidiel alebo cez Váš Iphone/Android pomocou komunikačného modulu ECUTEK BT. Tak isto množstvo funkcií ako vyčítanie/mazanie DTC chýb, kódovanie TPMS snímačov, performance analýzer, kde si viete zmerať maximálne zrýchlenie napr 0-100, maximálnu rýchlosť sprint na 400m atď… Nastavenie otáčok Launch control, komunikácia s vozidlom, dáta list,zmrazené dáta a spustenie množstva zaujímavých funkcií,ktoré Vám vieme aktivovať pri zmene software ako GODZILLA MOD V polohe neutrál pri pridaní plynu a stlačení tlačidlá na volante Vám auto odpáli krásne plamene. POP ON pri preradení na hor streľba z výfuku plamene

 

Stage 1 Potrebné diely:

  • 1.Intake 76mm + filters / sada priameho sania+športové filtre
  • 2. ASNU-Bosch Injectors ASNU (1050ccm) / vstrekovače
  • 3. EcuTek BT interface / BT komunikační modul
  • 4. ECU EcuTEK ECM licence / licence riadiacej jednotky motoru
  • 5. Dyno Superflow 4WD 2/ meranie výkonu na valcovej brzde
  • 6. TPR-RM-MAP Engine mapping (620PS+) /3 maps mapovanie výkonu motoru
  • 7. Exhaust systém /sústava výfukového potrubia od turba-katalyzátor-Ypipe až po koncovky výfuku
  • 8. BOV´s valve kit / blow off ventily
  • 9. Inlet pipes / platí iba pre modely GTR do roku 2011-2/Nasávacie potrubie turba/malý priemer potrubia

Engine map (ECM) : STAGE 1

  • 1. 95 oct, Economy mode 505Hp / 615Nm, low boost
  • 2. 100 oct, Daily use mode 585Hp / 716Nm, variable boost 1,15Bar
  • 3. 100oct, StreetRace mode 625Hp/ 797Nm, variable boost 1,450Bar
  • 4. VP_MS109, PowerMax mode 657Hp / 852Nm, variable boost 1,450Bar

STAGE 2 + Individuálna prestavba, kde už sú potrebné „kovane“ diely motora piesty, ojnice, väčšie turba atď…

Oprava motora tak isto ako úpravu vieme vykonať akúkoľvek opravu na vašom GTR.

PREVODOVKA ÚPRAVA/OPRAVA

Prevodovka GR6 je vyvinutá pre veľmi výkonné motory, ktorým je aj vozidlo GTR, ktoré v sérií ponúka veľký výkon…Jedná sa o 6-stupňovú synrchrónovanú prevodovku s dvojčinnou spojkou a integrovaným medzinapravovým diferenciálom slúžiaci k prenosu na predný náhon. Vysoký krútiaci moment často spôsobuje, že jednotlivé súčiastky prevodovky nezvládnu takúto záťaž a dochádza k ich poškodeniu.

Úprava prevodovky STAGE 1

  • XM-14-CPK Clutch friction plates /7/7 Sada spojkových lamiel 7/7
  • XM-CIR-CL03 Cir-clips safety ring/ Zajištovacie elementy hriadele (3ks)
  • DMS-R35-TF Filter reusable (rounded)/ Olejový filter (okrúhly)
  • DMS-R35-TPF Filter Oil pan (flat)/ Olejový filter (plochý)
  • DMS-R35-ORK O-ring kit /Sada Tesniace krúžky
  • DMS-R35FWDBALL Retainer AWD ball / vymedzovacia lamela guličiek AWD
  • DMS-R35-FWD Oil – AWD drum/ Olej mezinápravového diferenciálu 10.
  • FFL-10 10 Oil – transmission GR6 /Olej prevodový racing
  • EcuTek EcuTEK TCM licence /licence riadiacej jednotiky prevodovky
  • TPR-Ecu TCM map LC5/software riadacej jednotky prevodovky

V úprave nie sú zahrnuté komponenty, ktoré budú zistené dodatočne až po rozobratí prevodovky jedná sa hlavne o synchrónne krúžky, presuvníky, lamely AWD diferenciálu …

Rozsah úpravy: revízia prevodovky, dodanie tesniaceho materiálu, výmena olejových filtrov prevodovky 2ks, kompletne vyčistenie prevodovky, dodanie novej olejovej náplne prevodovky +diff, adaptácia spojok aktualizácia SW

Zosilnenie prevodovky: Sada spojkových lamiel 7/7, spojkové koše pôvodné, revízia diferenciálu AWD, zajisťovacie elementy hriadele, vymedzovače riadiacích piestov

Stage 2+ Individuálna prestavba podľa potreby

Oprava prevodovky tak isto ako úpravu vieme vykonať akúkoľvek opravu na vašom GTR… Najčastejšie závady…

  • prítomnosť oceľových pilín na magnetoch v olejovej vani, predstavuje mechanické poškodenie prevodovky
  • poškodenie ozubeného kolesa + hriadeľ FWD prenosu momentu na predný náhon ( dôvod: vyskočené zajisťovacie krúžka ozubeného kola FWD)
  • zajisťovacie krúžky ,, Segerky”
  • tesnenie piestu – porucha tesnenia spojkového mechanizmu v dôsledku zablokovania a roztrhnutia tesnenia spojky z výroby
  • poškodenie blokovacieho mechanizmu parking – parkovacia poloha prevodovky
  • poškodenie spojkového koša, lamely spoják clutch A, B obsahujú 6 odložených a 6 oceľových lamiel… Samozrejme dochádza k postupnému opotrebeniu lamiel a je nutné pravidelne robiť adaptáciu spojok…

Riešenie: Úprava STAGE 1 Sada spojkových lamiel 7/7 posilnenie spojok s výmenou lamiel 7clutch pack. Vaše GT-R tak získá posilnenia spojkových lamiel v originálnom spojkovom koši.

Veľmi veľa problémov s prevodovkou GTR GR6 sa dá predíjsť, pravidelným servisom a výmenou slabých článkov prevodovky za konštrukčne lepšie.(slabé články prevodovky, ktoré majú za následok niekoľkonásobne väčšie škody…)

Bellhousing

Ďalším slabým článkom GTR je bellhousing, kde opotrebením ložísk os uloženia kardánu, začne mať veľkú vôľu. Príznaky: – klepotavý zvuk od stredu vozidla. Keďže automobilka s týmto problémom bojuje od začiatku modelu GTR r35, prešiel tento bellhousing už niekoľkými úpravami od výroby a však tento problém sa iba oddialil,ale nevyriešil…(Vlastná skúsenosť) Kde položka nového bellhousing je niekde okolo 1800eur+.

ÚPRAVA Bellhousing

Ponúkame Vám bellhousing s novou vložkou, inými ložiskami, kde tak upravený bellhousing v praxi odoláva viac ako 1000kw bez problémov…